02176250165

تجهیزات درمان ناباروری

تجهیزات
صفحه 1

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

انکوباتور CO2

کاربرد: انکوباتور CO2 به طور گسترده در آزمایشگاه های علوم زیستی برای رشد و نگهداری کشت های سلولی برای اهداف بالینی و تحقیقاتی استفاده می شود تا دمای مطلوب، رطوبت (محیط استریل) و حفظ ph بهینه را برای آن فراهم کند.

هیتربلاک

کاربرد: هیتر بلاک دستگاهی است که ظروفی نظیر لوله های آزمایش، ریز لوله ها و یا لوله های PCR را به منظور حفظ گرمای پیوسته با قابلیت کنترل دقیق دما برای تکرار نتایج در واکنش ها و فرایندهای آنزیماتیک، هیبریداسیون نوکلئیک اسیدو... در خود نگاه می دارد.

دستگاه UV پرتابل

کاربرد: اشعه ماوراء بنفش جزء پرتوهای غیر یونساز است و بدلیل خاصیت قطع انتقال عفونت از هوا، در فرایند کنترل فیزیکی میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. از بین انواع اشعه ماوراء بنفش، بیشترین قابلیت ضدعفونی در نوع UVC وجود دارد.

بلاک آلومینیومی

کاربرد: جهت نگهداری نمونه های آزمایشگاهی و شیمیایی

کاور تانک ازت

کاربرد: جهت محافظت از تانک

پایه چرخ دار تانک ازت

کاربرد: این پایه‌های غلتکی، تحرک ایمن و آسان مخازن نیتروژن مایع کوچک و دوارها را تضمین می‌کنند. همچنین به جلوگیری از فشارهای سنگین و آسیب مخزن کمک می کنند.

چراغ معاینه

کاربرد: نور پردازی مناسب یک مولفه مهم در معاینه های جسمی و جراحی ها است و به شما در ارائه بهترین عملکرد کمک می‌کند.

فیلتر گاز انکوباتور CO2

کاربرد: یک فیلتر درون خطی بین انکوباتور CO2 و منبع گاز برای تصفیه CO2، N2 و گاز از پیش مخلوط شده در برابر ترکیبات آلی فرار (VOCs)، ترکیبات شیمیایی فعال (CACs)، میکروارگانیسم ها، گرد و غبار و سایر ترکیبات و ذرات مضر استفاده می شود.

محلول اینکوگارد

کاربرد: محلول اینکوگارد یک ترکیب بسیار فعال، غیر فرار، غیر خورنده و غیر سمی برای حفظ کیفیت آب و جلوگیری از آلودگی در تشتک آب یک انکوباتور کشت سلولی است.

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی